Ingezonden door: Karoline
18-03-2018

Pakketbezorging

De laatste maanden heeft de pakketbezorger een aantal dingen die ik had besteld, rechtstreeks naar het postkantoor gebracht, zonder dit bij mij of mijn buren aan te bieden en ZONDER BRIEFJE achter te laten.
Omdat ik hierdoor niet wist dat ik pakketjes moest afhalen, heeft het postkantoor ze retour afzender gestuurd. Twee van die pakketjes zijn nu spoorloos.
Ben ik de enige of hebben meer inwoners van Lunetten deze slechte ervaring?

Reageer op deze inzending
Op 18-03-2018 schreef Maurice:

Ik heb een aantal maal gehad dat een pakket direct naar de Bruna is gebracht, maar in die gevallen kreeg ik per post een kaartje met een scan van de adreslabel. Met dat kaartje kon ik het pakje dan ophalen. Ik heb nooit meegemaakt dat het is teruggestuurd. Een pakje wordt wel erg gauw teruggestuurd, Bruna bewaart het maar 2 weken, als je 3 weken op vakantie bent kan je het missen, bijzonder hinderlijk.
Op 25-03-2018 schreef Angela:

Herkenbaar, twee keer meegemaakt. Ik dacht dat ik dan waarschijnlijk zelf had gevraagd aan de webshop om het bij Bruna af te leveren, maar dat bleek niet zo te zijn.
De 'vertrouwde' Post.nl bezorger werkt ook niet meer hier in onze buurt, dus dat maakt misschien het verschil . . ?
Op 27-07-2018 schreef Nico:

Ja, soms vond ik ook een briefje met melding dat het pakket naar het postkantoor ging omdat we niet thuis zouden zijn terwijl we gewoon thuis waren terwijl dat briefje door de bus geduwd werd.
Op 24-08-2018 schreef Rob:

Ja de service wisselt heel erg per bezorger.
Het bovenstaande heb ik ooit ook meegemaakt (pakket naar de Bruna zonder briefje (bijna gemist), of ook pakket bij ander adres afgegeven terwijl ik er gewoon was).
Maar de huidige bezorger is juist heel servicegericht.
Ik woon in een flat en bij vorige bezorgers moest ik altijd naar beneden om het bij de hoofdingang aan te nemen, maar deze komt naar boven tot mijn voordeur.